Türk futboluna yönelik başlatılan şike operasyonu markaların tanıtım ve sponsorluk planlarını da alt üst etti. Türkiye pazarına iddialı bir giriş yapmaya hazırlanan Mahmood Coffee de bu markalardan biri. Operasyondan sadece birkaç gün önce Fenerbahçe Spor Kulübü ile yüklü bir sponsorluk anlaşmasına imza atan marka, şimdi endişeli bir bekleyiş içinde. Futbolun tanıtım gücünden yararlanmak isteyen marka ile kulüp, saha içi reklamlardan, maç yayınlarına kadar zengin içerikli bir kampanya planlanmıştı. Mahmood Coffee ve Mahmood Tea markaları Türkiye'de henüz tanınmasa da Suriye ve Dubai başta olmak üzere Ortadoğu ülkerinin bir numaralı içecek firması olarak gösteriliyor. Markanın sahibi de sanılanın aksine yabancı değil yüzde yüz yerli bir şirket. Gaziantep kökenli Altunkaya Grubu'nun var ettiği marka, hızlı bir büyüme grafiği göstererek Türkiye dışındaki ülkelerde popüler olmayı başardı.
REKLAMLARI TUTTU
Markanın Ortadoğu'da büyüme serüveninin temelleri de Gaziantep'te atıldı. Bugüne kadar 15 Gaziantep markasına film hazırlayan Antepli Dolphin Ajans "Mahmood Tea" ve 'Mahmood Coffee' markları için özel reklam filmleri hazırladı. Film, başta Dubai olmak üzere tüm Ortadoğu ve körfez ülkelerinde yayınlandı ve çok beğenildi. Damak tadında da başarıya yakalayan marka, bu sayede bölgenin içecek devleri arasına girdi. Şirket dışarı da yakaladığı başarıyı bu yıl Türkiye pazarında da göstermek istiyor. Mahmood Coffee'nin Fenerbahçe ile sponsorluk planlarının akıbeti belirsizliğe girse de şirket yakın zamanda güçlü bir tanıtım kampanyası ile yerli pazara girişi yapacak.