5 günlük hava durumu
20 Mart 2012, Salı

Ordu-Giresun Havalimanı çalışmaları hızlandı

  • Giriş Tarihi : 20.03.2012 14:48:53
  • Güncelleme Tarihi : 20.03.2012 14:52:22
  • AA

Türkiye'nin denize kurulacak ilk havaalanı olma niteliğini taşıyan Ordu-Giresun Havaalanı için deniz dolgusu çalışmaları 3 vardiya, 24 saat esasına göre sürdürülüyor.

Ordu Vali Yardımcısı ve Gülyalı Kaymakamı Yemen Bayrak, yaptığı açıklamada, Ordu ve Giresun illerinin ortak kullanımı için hazırlanan havaalanı projesinin ilk ayağı olan deniz dolgusu işlemlerinin aralıksız sürdüğünü belirtti.

Projenin zamanında tamamlanması amacıyla yüklenici firmanın gece gündüz çalışma yürüttüğünü ifade eden Bayrak, ''Türkiye'nin deniz dolgusu yapılarak inşa edilen ilk havaalanı olma özelliğini taşıyan Ordu-Giresun Havaalanı projesi, 3 vardiya şeklinde devam ediyor. Projenin deniz dolgusu için 3 vardiyaya dönülmesi gerekiyordu. Firma yetkilileri, inşaatın zamanında tamamlanması için bu sisteme geçti'' dedi.

Toplam 40 aracın deniz dolgusu için aralıksız çalıştığını anlatan Bayrak, ''Önümüzdeki günlerde araç sayısı daha da artırılarak hızlanılacak. Bugüne kadar inşaata yaklaşık 900 bin ton taş taşındı ve dolgu alanına kamyonlarla günlük ortalama 800 tonun üzerinde taş taşınıyor. Projede her şey planlandığı gibi. Tüm halkımız sabırsızlıkla ilk uçağın ineceği günü bekliyor'' diye konuştu.

Dolguyu gerçekleştiren firmanın yetkilisi Orhan Kölemen ise koruyucu mendirek dolgusunun sürdüğünü, bunun için kıyıdan yaklaşık 800 metre denize doğru gidildiğini dile getirdi.

kalan karakter 1000

yasemin yasemin

güzel memleketim orduya böyle güzel bir çalışma yapılıyor herkese hayırlı olsun

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 24.04.2013 21:23
cemal bodur cemal bodur

böyle güzel bir proje yapılıyor ülkemize ama bir çoğu giresun ordu diye ayırıyor tartışmaya hiç gerek yok herkes faydalanacak sonuçta işimizi görecek mi görecek bu projeyi gerçekleştiren bakanımıza teşekkür ediyorum saygılarımla

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 24.04.2013 21:21
Muhammet Kirac Muhammet Kirac

Türkiyedeki bütün Havaalanlari hepimizindir

Aynı Görüşte misiniz?
evet12
hayır0
cevapla 06.01.2013 19:47
Ahmet GÜLER Ahmet GÜLER

Bilmeyenlere duyurulur.
Bu havaalanının Giresun'la hiç bir alakası yok.
Havaalanı Ordu topraklarına yapılıyor. Onun için de adı Ordu Havaalanı.
Giresun'a ne oluyor. Kusura kalmayın Giresunlular. Ama gerçek bu...

Aynı Görüşte misiniz?
evet12
hayır37
cevapla 02.04.2012 18:28
hasan hasan

Sen hiç uçağa bindinmi

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 10.05.2013 13:04
SERKANTTR SERKANTTR

AHMET BEY ÇOCUK GIBI SIZIN HAVALALNI BIZIM HAVAALNIMI TARTIŞMASI YAPACAKSINIZ BENIM İŞİMI GORUYORYA 127 KM TRABZONE GITMEKTENSE 30 KM GULYALIYA GIDERIM ALIN SIZIN OLSUN ORDU HAVAALANI OLSUN

Aynı Görüşte misiniz?
evet20
hayır0
cevapla 19.06.2012 02:39
enes varilci enes varilci

o soncta hepmz için yapılan bir havalanı orduya yapılıyo dye gelmeyın demyoruz ya

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır5
cevapla 13.06.2012 16:17
kemal sahin kemal sahin

yapilan bu havaalani,firtina ve diger afetler goz onune alinarak yapilmali,hatay havaalani gibi sel altinda kalmasin,demek istedigim,karadenizde poyraz gibi firtinalar etkilemesin,bak osmanli bir kiz kulesi yapti bogaza hala duruyor.eger sorun cikarsa bu havaalanini yapan firma cezalandirilsin.

Aynı Görüşte misiniz?
evet26
hayır5
cevapla 20.03.2012 16:42
haki haki

arkadaşlar gercekten üzüldüm ordu giresun ben kendimi hem ordulu hemde giresunlu görüyom lütfen böyle yorumlara girmeyelim

Aynı Görüşte misiniz?
evet18
hayır1
cevapla 14.07.2012 20:41