Otomotivden tekstile beyaz eşyadan yat sanayisine kadar üretime dair dünyanın ilgiyle izlediği Türkiye'de şirketler küresel marka olmak için tasarıma odaklandı. 2007'de düzenlenen bir tasarım yarışmasında ödül alan kızaklı tost makinesiyle dünyanın ilgisini çeken Arzum'un Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı, "Kendi tasarımlarımıza ağırlık vererek küresel bir marka olmak istiyoruz. Arzum'uz dünyaca ünlü bir marka olmak" dedi. Almanya'nın Frankfurt kentinde düzenlenen uluslararası mutfak, zücaciye ve ev eşyaları fuarı Ambiente 2013'te görüştüğümüz Murat Kolbaşı, "ABD'de bir şirket sahibi tasarımlarımızı yerinde görmek için görüşme talebinde bulundu. Bazı ürünlerimizin bire bir kopyasıyla karşılaşır hale geldik. Bu, doğru yolda olduğumuzu gösteriyor" diye konuştu.