Türkiye'de 18 yıldır faaliyet gösteren Cacharel, fiyatlarını yüzde 20 aşağı çekerek, "ulaşılabilir lüks" markası olmayı hedefledi. Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan, şu anda 71 milyon lira olan cirolarını 2015'te 135 milyon liraya çıkarmayı hedeflediklerini belirterek, mağaza sayılarını da 97'ye ulaştırmayı planladıklarını söyledi. Dünyada Cacharel'in erkek giyimdeki tek temsilcisi olduklarını belirten Özkan, Türkiye'de 20, yurtdışında ise 34 mağazaları olduğunu dile getirdi. 2013'te yurtdışında 8, Türkiye'de ise 5 mağaza açmayı planladıklarını aktaran Özkan, 2015 yılı sonuna kadar ise yurtdışındaki mağaza sayılarını 60'a çıkarmayı hedeflediklerini vurguladı.
SIRADA SLOVAKYA VAR
Biri İstanbul'da, diğeri de Paris'te olmak üzere 2 tane tasarım merkezleri olduğunu aktaran Özkan, "Yurtdışında özellikle perakende zincirleriyle bu büyümeyi sağlayarak istikrarlı bir büyüme hedefliyoruz" dedi. Bugün en büyük pazarlarının Rusya ve Türkiye olduğunu vurgulayan Özkan, 2013'te Slovakya'ya girmeyi planladıklarını belirterek, "Ardından Lübnan ve Tunus'a da girmeyi planlıyoruz" diye konuştu.
'RUSYA'NIN ZENGİN KENTLERİNE GİRECEĞİZ'
Levent Özkan, 2015'te Rusya'nın öne çıkacağını belirterek, "Bir kere Türkiye'nin 2 katı kadar bir nüfus söz konusu. Bir de Rusya'nın henüz girmediğimiz zengin şehirleri var" dedi. Özkan, grubun 2012'deki 50 milyon dolarlık ihracatının yaklaşık 10 milyon dolarının Cacharel'in olduğunu ifade etti. Özkan, Afrika ülkelerinden ilk Tunus ve Mısır'a girmeyi planladıklarını belirtti.