X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Turkcell'den Trabzon'a büyük yatırım
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Turkcell'den Trabzon'a büyük yatırım

  • Giriş Tarihi: 31.3.2013 14:35

Turkcell Global Bilgi, Karabük ve Artvin’den sonra Karadeniz Bölgesi yatırımlarına Trabzon ile devam ediyor. Turkcell Global Bilgi’nin 500 kişiye istihdam sağladığı yeni yatırımı, daha şimdiden Trabzon’da genç ve nitelikli işgücünün en önemli adresi oldu Çağrı Merkezi, Turkcell bireysel müşterilerine hizmet veriyor.

Turkcell Global Bilgi, Karabük ve Artvin çağrı merkezlerinden sonra Karadeniz Bölgesi yatırımlarına Trabzon'la devam ederek toplam 500 kişi istihdam sağlıyor. Trabzon'a yapılan ilk teknolojik yatırım olma özelliğine de sahip olan çağrı merkezinde, Turkcell bireysel müşterilerine hizmet sunuluyor.

Bir süredir faaliyette olan yeni çağrı merkezinin resmi açılışı, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, AK Parti Trabzon Milletvekili Faruk Nafiz Özak, BTK Başkanı Tayfun Acarer, Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan'ın katılımıyla gerçekleşti.


CİLİV: "İSTİHDAM EN BÜYÜK SOSYAL SORUMLULUĞUMUZ"

Yerel yönetimin, halkın ve basının yoğun ilgisiyle açılan çağrı merkezinin açılış töreninde konuşan Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, iyi niyetle ve büyük bir gayretle Türkiye'ye teknoloji yatırımı yapmaya devam ettiklerini söyledi. İnsanların ve kurumların hayatında teknolojiyle ve sunulan hizmetle fark yarattıklarını söyleyen Süreyya Ciliv, "Doğuya ilk büyük teknoloji yatırımını Erzurum ve Diyarbakır çağrı merkezlerimizle yaptık. Bugün yurt içinde 15, yurt dışında ise 5 olmak üzere toplam 20 çağrı merkezimizle müşterilerimize en iyiyi sunma çabasındayız. Karadeniz Bölgesi'ne Karabük ve Artvin'den sonra açtığımız Trabzon çağrı merkezimiz ile Anadolu'daki yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Şirket olarak gençlerimize istihdam yaratmayı en büyük sosyal sorumluluğumuz olarak görüyor, yeni çağrı merkezimizin Trabzon halkına hayırlı olmasını diliyorum" dedi.


ÇALIŞANLARIN YÜZDE 70'İ KADIN

Aylık ortalama 2 milyon dakika görüşmenin yapıldığı ve 560 bin çağrının karşılandığı Trabzon Çağrı Merkezi'nde çalışanların yaş ortalaması 25, yüzde 70'i ise kadın. Bu oran, yüzde 22'lerde seyreden kadın istihdamı ile dünya ülkeleri arasında geride yer alan Türkiye için çok önemli bir oran teşkil ediyor. Çağrı merkezi çalışanlarının % 31'i lisans, % 64'ü önlisans, % 5'i de lise mezunlarından oluşuyor.

kalan karakter 1000

serkan baba serkan baba

sosyal sorumluluk bahane düşük maliyet şahane!

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla 31.03.2013 22:25
kadir baba kadir baba

elbette düşük maliyetli yatırım yapacaklar, laf mı şimdi bu?

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 01.04.2013 13:21

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.