Şekerbank son 10 yılda alt yapısını tamamen yeniledi. Şekerbank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Abdurrahman Özciğer, "Süreç odaklı teknoloji mimarisi sayesinde müşteri yönetimi, bankacılık süreçleri, veri, döküman ve kanal yönetimi tek ve homojen bir bankacılık altyapısında birleştirildi" dedi. İnternet bankacılığı sürecini geliştirip işlem yelpazelerine yenilerini eklediklerini söyleyen Özciğer, "Müşterilerimiz yurtdışı borsalar alım satım platformu SWEET hizmetimizle yaklaşık 500 bin menkul kıymete ulaşabiliyorlar" diye konuştu. Özciğer şubesiz bankacılık kanallarını daha etkin hale getirmeye çalıştıklarını da söyledi. Anadolu'da bankacılık hizmetiyle tanışmamış kesimlere de ulaşma hedeflerinin devam ettiğini belirten Özciğer sözlerini şöyle sürdürdü: "Anadolu'daki yeni noktalarda şubeler açıyoruz. Birbirini destekleyen bu süreçlerle müşterilerimize daha nitelikli hizmet vermeyi amaçlıyoruz." Şekerbank'ın Avrupa Dijital Kimlik Yönetimi tarafından "En İyi Proje" ödülünü aldığını hatırlatan Özciğer, "Şubesiz bankacılıkta olmazsa olmazımız güvenlik konusudur. Bankamız bu konudaki hassas çalışmalarını sürdürmektedir" ifadesini kullandı.