Reklamcılık dünyasının iki büyük oyuncusu yeni bir dev yarattı. Fransa'nın Publicis ve ABD'nin Omnicom hafta sonu 35.1 milyar dolarlık anlaşmayla güçlerini birleştirme kararı aldı. Yeni şirket şu anda dünyada reklam devi olarak bilinen WPP'yi geride bırakacak. En büyük rakipleri olan WPP'nin CEO'su Martin Sorrell, yaptığı açıklamada, sıkıntının çalışma kültürleri olacağını söyledi. Sorrell, "Oldukça cesur, güçlü ve şaşırtıcı bir adım. Zamanla kültürlerin nasıl birleştiğini, müşterilerin bu durumdan memnun kalıp kalmadığını göreceğiz" dedi. Publicis'in 71 yaşındaki patronu Maurice Levy ve Omnicom'un 60 yaşındaki CEO'su John Wren yeni şirketi iki buçuk yıl boyunca birlikte yöneteceği daha sonra yönetim koltuğuna Wren'in geçeceği belirtildi.