Yıllık kişi başı tüketimi son 10 yılda 8 kat artan maden suyu sektörü hızla büyümeye devam ediyor. Aromalı maden sularının ciddi hareket kattığı sektöre yeni oyuncular da ekleniyor. Ocak 2013'te "Denge" markasıyla sektöre giren Pınar, altı farklı türde ürünle rekabete odaklandı. Tüketiciden gelen talep üzerine bu alana girdiklerini belirten Pınar Su Genel Müdürü Hüseyin Karamehmetoğlu, "Türkiye'de ambalajlı su pazarına giren ilk markayız. Bu yüzden maden suyu beklentisi de çok yüksek" dedi.
2014'TE 1 LİTRELİK ÜRETİM
Piyasaya 7 ay önce girmesine rağmen Denge markası için olumlu dönüşler aldıklarını ifade eden Karamehmetoğlu, 2014'te sofralarda yer almak için hazırlıkların hızla devam ettiğini vurguladı. Hüseyin Karamehmetoğlu, "Nasıl gazlı içecekleri yemekle birlikte tüketiyorsak aromalı maden suyunu da bu noktaya taşımak istiyoruz. Bunun için sofralara yönelik litrelik üretimlerimiz olacak" diye konuştu.
AR-GE'ye 250 BİN TL
Denge'nin üretimi Manisa Selendi'deki tesislerde yapılıyor. Ürünün satış, pazarlama ve dağıtım faaliyetlerine başladıklarını belirten Karamehmetoğlu, bunun için 250 bin TL'lik Ar-Ge yatırımı yaptıklarını ifade etti. Hüseyin Karamehmetoğlu sözlerini şöyle sürdürdü: "Pınar 'Denge' maden suyunu rakiplerinden ayıran en büyük özelliği düşük sodyum içeriyor olması. Bu sayede kalp ve tansiyon hastaları için tüketilebilirlik oranı da yükseliyor. "