X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Birinci jenerasyon AVM'lere renovasyon yapmak şart
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Birinci jenerasyon AVM'lere renovasyon yapmak şart

  • Giriş Tarihi: 8.9.2013

Türkiye'de tüketicilerin alışveriş merkezlerinde (AVM) 3 saati bulan zaman geçirme süresi, yatırımcı ve işletmecilerin iştahını artırmaya devam ediyor.
Alman ECE'nin Türkiye Genel Müdürü Andreas Hohlmann, Almanya'da bu sürenin sadece 1.5 saat olduğunu söylüyor. Türkler'in AVM'leri alışverişin yanı sıra sosyalleşme merkezi olarak gördüğünü belirten Hohlmann, güçlü konseptli AVM'lere olan ihtiyacın da devam ettiği görüşünde.

ÇEKİM MERKEZİ AZ
Türkiye'de birçok AVM'nin müşteriler ve perakendecilerin değişen taleplerine cevap veremediğini aktaran Hohlmann, "Birinci jenerasyon alışveriş merkezlerinde yenileme ve genişleme ihtiyacı var.
Bu, Türkiye'de önümüzdeki birkaç yıl içerisinde en çok konuşulacak konuların başında geliyor.
Ayrıca Türkiye'nin birçok ilinde çekim merkezi diyebileceğimiz AVM'lerin olmadığını görüyoruz" diyor.
ECE Türkiye'nin ajandasında da birçok yenileme projesi var.
ANKAmall ve Acity AVM bunlararasında yer alıyor.