Avrupa'nın önemli başkentlerinde mağazalaşma kararı aldıklarını belirten Yamachi Altın'ın sahibi Arto Yamacıyan, "Zaten uzun yıllardır Avrupa'nın başkentlerine ürün veriyorduk. Buradan gelen talepler doğrultusunda ürün sayımız artmaya başladı. Biz de öncelikle Avrupa'nın ürün vermediğimiz bölgelerine de mal verip o bölgede hatırı sayılır bir müşteri portföyü oluşturup sonrasında mağazalaşacağız" dedi.
Osmanlı motiflerinin haricinde, gündelik takılarda da sıradışı tasarımlara imza attıklarını önemle belirten Arto Yamacıyan, Türkiye'nin her bölgesinde cornerları olduğunu, bu cornerların sayısınında her geçen gün arttığını belirtti. Yurt dışında mağazalaşma sürecine girmeden önce yurt içinde bayilik verdikleri kuyumcuların sayısını arttırmanın ilk hedefleri olduğunu söyleyen Yamacıyan sözlerine şöyle devam etti: "Ortadoğu ve Rusya gibi ülkelere önceki yıllarda da mal veriyorduk fakat geçtiğimiz 2 yıl içerisinde bu bölgedeki ülkelerden gelen talepler gittikçe artmaya başladı. Bizde bu talepler doğrultusunda koleksiyonlar hazırlamaya başladık, eğer bu şekilde devam ederse önümüzdeki yıllarda Avrupa başta olmak üzere, Ortadoğu ve Rusya gibi ülkelerde de mağazalaşma sürecine girmeyi arzuluyoruz."