X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Bayan Kaşmir İsviçre'de 3'ledi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Bayan Kaşmir İsviçre'de 3'ledi

  • Giriş Tarihi: 5.10.2013

İsviçre'deki 3'üncü mağazasını açan Silk&Cashmere rotasını Almanya'ya çevirdi. CEO Ayşe Zamanpur, "Berlin, Münih ve Frankfurt'ta mağaza açacağız" dedi

Silk & Cashmere 20'nci yılında İsviçre'deki üçüncü mağazasını Cenevre'de açtı. Marka, Avrupa'daki konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Cenevre'de lüksün zirvesi olarak bilinen Rue du Rhone Caddesi'nde Chopard, Graff, Cartier'e komşu olan Silk & Cashmere mağazası, İsviçre'nin en popüler restoranlarından olmaya aday Rue du Rhone 46'nın da tam altında.

SIRADA ALMANYA VAR
Silk & Cashmere'in CEO'su Ayşen Zamanpur ile mağaza açılışında markanın önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerini konuştuk. Zamanpur, "İlk mağazamızı Zürich'te açmıştık. Bu yüzden İsviçre'nin önemi bizim için çok büyük" diyor.

Burada yer bulmak zor olmadı mı?
Mağazayı kiraladığımız binayı Hong Kong'lu bir firma inşa etti. İlk günden itibaren takip ettik ve buraya göz koyduk. Gidip gelirken kiraladık ve dükkânı aldık. Bugün başka mağaza açmaya kalksak Cenevre'de yer bulmamız çok zor. Mağaza açtığımız Rue du Rhone Caddesi'nde ise mümkün değil.

Peki bundan sonraki hedefiniz nedir?
7 Şubat'ta yabancı ortaklığımızın ikinci yılı bitecek. 5 yılda üç kat büyüme planladık. Berlin'in en iddialı AVM'sinde olacağız. 2014'te Münih, Düsseldorf ve Frankfurt'ta mağaza açacağız.

Rusya ve Çin gibi ülkeleri düşünmüyor musunuz?
Bu iki ülkede yerel ortakla büyümek istiyoruz.

GENÇLERE YÖNELİK YENİ PROJEMİZ VAR
Ayşe Zamanpur gençlerin markaya olan ilgisine dikkat çekti. Özellikle aksesuvarların çok ilgi çektiğini anlatan Ayşen Zamanpur, "Mağazaya pek girmeyen gençler, online'da rekor kırdı. Bunun nedenlerini araştırdık ve müşteri ilişkileri yönetiminin başına kızım Yasemin geçti" dedi. Oğlu Ferhat'ın da marka bilinirliği konusunda çalıştığını söyleyen Zamanpur, şöyle konuştu: "Oğlum Ferhat ile kızım Yasemin de artık bizimle çalışıyor. İkinci bir 'line' yaratma uğraşındalar. Markamızı gençleştirmek istemiyoruz. Ancak genç bir 'line' projemiz var. Orada potansiyeli hissettik, Nişantaşı'nda deneyeceğiz" diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.