Mart 2013'te BDR Thermea bünyesine katılan Baymak, kombide yeni bir dönemi başlattı. İdee markalı yeni nesil kombilerini satışa sunan şirket kent hayatının ihtiyaçlarından yer sorununa da çözüm getirmeyi hedefledi. Türkiye'nin kombi açısından iyi bir pazar olduğunu belirten BDR Thermea CEO'su Rob Van Banning, "Bu durumu görerek İdee'yi vitrine koyduk. Normal kombilere oranla yüzde 30 daha küçük olan yeni nesil bu kombilerle esnek kurulum ve servis kolaylığı vaat ediyoruz" dedi. Baymak'ın yeni pazarlarda da satışa sunulduğunu söyleyen Banning, markanın Güney Afrika'da büyük ilgi gördüğünü ifade etti. Baymak'ın BDR Thermea'ya satılması sonrası büyük bir ivme yakaladığını dile getiren Genel Müdür Ender Çolak ise ilk 6 ayda ısıtma sektöründe yaşanan yüzde 5'lik daralmaya rağmen yüzde 7 büyüdüklerini söyledi. Çolak, "Ciromuz 143 milyona ulaştı. Yoğuşmalı kombide satışlar geçen yıla göre yüzde 20 arttı" diye konuştu.
MERKEZİ ISITMA DOPİNGİ
Ender Çolak, merkezi ısıtma uygulamasıyla satışların yüzde 186 arttığını söyledi. Çolak, "Klima talebi tırmanıyor. Buna cevap verebilmek için 30 yeni servisi devreye aldık. 166 yeni bayi açtık. 16 ilde de 7/24 hizmet veriyoruz" dedi.