Türkiye'ye yatırıma gelen dünyanın önde gelen şirketleri sosyal yaşamlarında da rahatlık için birbirinden ilginç taleplerde bulunuyor. Geleneklerine bağlılığıyla bilinen Japon yatırımcıların ilk üç talepleri arasında "okul, suşi lokantası ve golf sahası" bulunuyor. Çinli yatırımcı Amerika'da olduğu gibi "Chinetown (Çin mahallesi) ve yatırım bölgesinde kaliteli otel" istiyor. Körfez yatırımcısı ise önceliklerini, "yeşil alan, havaalanında hızlı geçiş, yatırım işlerini yürütecek tek kuruluş" olarak sıralıyor. Türkiye'de 10 yıl önce 5 bin olan uluslararası şirket sayısı 32 bine ulaşmış durumda. Yatırımlar Türkiye'nin dört bir yanına kayarken, cazip bölge arayan yeni yatırımcılar sosyal yaşamlarında da rahatlık için bir takım taleplerde bulunuyor.