Avea'nın 2013 online cirosu, çağrı merkezi kanalıyla elde edilen kazançlarını altıya katladı. Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, "Ayda ortalama 10 bin müşteriye sosyal medyadan hizmet veriyoruz. Yaklaşık 200 milyon temasla 2 yılda 'self servis kanallarda' 3.5 kat büyüdük. Avea aboneleri, 10 temasın 9'unda self servis kanalları tercih etti" dedi. Bu süreçte sesli yanıt sistemini fonksiyonel hale getirdiklerini belirten Onat, bu kanala 140 milyonu aşkın arama geldiğini vurguladı. Onat "Çağrı değil çözüm merkezi olmaya çalışıyoruz" diye konuştu. Türkiye çağrı merkezi sektörü 2013 itibarıyla 2.8 milyar liralık büyüklüğe ulaştı. Çağrı merkezlerinde çalışanların yüzde 62'sinin kadın olduğunu belirten Onat, "Sektör gençlere iş imkânı sağlayan, ciddi bir istihdam alanı haline geldi. Çalışanların yüzde 30'u üniversite mezunu" diye konuştu. Orçun Onat, Avea'nın 3 yılda sektör ortalamasının üzerinde büyüdüğünü de kaydederek "9 ilde 30 milyon liralık çağrı merkezi yatırımı yaptık. 2013'te 35 milyondan fazla çağrı yönettik" dedi.