X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Mixx Awards ödülleri sahiplerini buldu
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Mixx Awards ödülleri sahiplerini buldu

  • Giriş Tarihi: 19.2.2014 11:18

Dijital pazarlama iletişimi sektörünün heyecanla beklediği, “Mixx Awards Türkiye 2013” yarışmasının sonuçları açıklandı.

Dijital pazarlama iletişimi sektörünün yıldızlarını belirleyen Mixx Awards Türkiye 2013'ün (Marketing Intelligence and Excellence) sonuçları açıklandı.

Pazarlama ve iletişim dünyasının seçkin isimlerinden oluşan jürinin titizlikle yaptığı değerlendirme sonucunda 2013 yılına damgasını vuran projeler belirlendi. 84 ajanstan 596 projenin, 27 ayrı kategorideki heyecan verici rekabetinin sonucunda 64 ödül verildi. Mixx Awards 2013'ün Altın Mixx kazananları, yarışmanın uluslararası ayağı olan Mixx Europe'a katılmaya hak kazandı. C-Section'ın Coca Cola Türkiye için hazırladığı "Ben Niye Yokum?" adlı kampanya, Yılın Kampanyası seçildi.

IAB Türkiye tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Mixx Awards, dijital reklam kampanyalarını, hedef-sonuç ilişkisiyle inceleyerek performanslarıyla birlikte değerlendiriyor. Bu özelliği ile benzerlerinden farklı bir yerde duran Mixx Awards'da ajans ve reklamveren birlikte ödül alıyor. Ödül alanlar başarılarını uluslararası arenalarda da pekiştirmeleri için teşvik ediliyor.

Mixx Awards Türkiye yarışmasına olan ilgi her geçen yıl artıyor. IAB Türkiye'nin ev sahipliğinde gerçekleşen ödül törenine pazarlama ve iletişim dünyasında çok sayıda kişi katıldı. Gecenin sunuculuğunu aynı zamanda Batesmotelpro'nun kurucusu olan Volkan Öge üstlendi.

Törende IAB Türkiye adına konuşma yapan IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, şunları söyledi: "Dijital pazarlama iletişimi sektörünün ortalama %30'lar düzeyinde büyüdüğünü, sektörün en önemli yarışması olarak Mixx de benzer bir büyüme trendi gösteriyor. Bu yıl ödüllerin daha fazla sayıda ajans tarafından paylaşılması sevindirici bir gelişme. 2013'ün birincilerinin Mixx Europe'da geçmişte olduğu gibi başarı kazanacağına inanıyor, hepsine şimdiden başarılar diliyorum.


DİJİTAL ATASÖZLERİ VE DEYİMLER SÖZLÜĞÜ YAZILDI

IAB Türkiye bu yıl yarışmaya renk katmak için "Dijital'in atası sen ol" temasıyla bir reklam kampanyası düzenledi. Twitter ve dijitalinatasi.com sitesi üzerinden yürütülen kampanya kapsamında, sektör profesyonellerinin katılımıyla Dijital Atasözleri ve Deyimler Sözlüğü oluşturuldu. Katılımcılar #dijitalinatasi hashtag'iyle kendi dijital atasözlerini ve deyimlerini paylaştılar. IAB Türkiye, "Dijitalin atası sen ol!" kampanyasında paylaşılan dijital atasözlerini ve deyimleri, bir kitapta derledi ve Mixx Awards Ödül Töreni'nde katılımcılara hediye etti.

Bu yıl yarışmanın Lider Destekçileri Mynet ve Sahibinden.com, "Başarı Destekçileri" ise Medyanet ve Ülker oldu. Sektör kuruluşları da her yıl olduğu gibi Mixx'e destek verdi. "Sektörel Basın Destekçisi" olarak Campaign Türkiye'nin yer aldığı organizasyon, Digital Youth, Gramofon, İltek, Karbonat, Pozitif TV, Project House Waytosay'in katkılarıyla gerçekleşti.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.