Migros'un
2013 konsolide satışları 7 milyar 127 milyon lira oldu. 2013 dördüncü çeyrek ve yıl sonu bilançosunu açıklayan şirket, yüzde 10.2 büyüdü. Migros Ticaret A.Ş. bu dönemde VAFÖK kârını yüzde 9.1 artırırken, pazar payını da yüzde 14.2'ye çıkardı. 2013'te brüt kârını yüzde 11.2'lik artışla 1 milyar 895 milyon TL'ye çıkaran Migros, VAFÖK'te ise (Vergi, Amortisman, Faiz Öncesi Kâr) bir önceki yıla göre 9.1 yükselerek 469 milyon TL'ye ulaştı.
165 YENİ MAĞAZA
2013'te Migros'un büyüme stratejisinin odağında süpermarket segmenti yer aldı. Geçen yıl 154 süpermarket, üç hipermarket ve sekiz Ramstore (yedisi Makedonya, biri Kazakistan'da) olmak üzere toplam 165 mağaza açıldı. Şirketin Macrocenter formatı Ankara, Muğla ve İzmir olmak üzere üç yeni şehirde hizmet vermeye başladı. Böylece 2013 sonu itibarıyla toplam mağaza sayısı bini aştı. Migros, Miget Et Tesisi'ni de İzmir Torbalı'ya taşıyarak et üretim kapasitesini iki katına çıkardı.