X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER KalDer araştırmasına göre müşteriler 5. kez Axa dedi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

KalDer araştırmasına göre müşteriler 5. kez Axa dedi

  • Giriş Tarihi: 15.4.2014

Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2013 yılı 4'üncü çeyrek sonuçları açıklandı. KalDer'in şirketler arası rekabetin çok yoğun olduğunu belirttiği mali kuruluşlar kategorisinde, Axa Sigorta, sağlık sigortası ve kasko branşında müşteri memnuniyetinde bir kez daha lider marka oldu. Tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden memnuniyetini sayısal olarak gözler önüne seren TMME, ölçülen kuruluşlara, sektöründe kendi konumu ve rakiplerinin konumunu görme ve strateji geliştirme imkânı sunarken, ülke genelinde müşteri memnuniyeti bilincinin geliştirilmesine de katkıda bulunuyor. Axa Holding Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO Cemal Ererdi, 5'inci kez en çok memnun olunan şirket seçilmekten büyük mutluluk duyduklarını belirtirken, Axa Sigorta acenteleri ile çalışanlarına teşekkürlerini sundu. KalDer Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Doğan ise, "Ülkemizin sürdürülebilir kalkınmasına katkı sağlamak için toplum ve iş dünyasının ihtiyaç duyduğu model ve hizmetleri geliştirmek en önemli görevlerimizden" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.