X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Akasya vitrinin ötesini hedefliyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Akasya vitrinin ötesini hedefliyor

  • Giriş Tarihi: 19.4.2014

Geçen ay açılan Akasya Acıbadem AVM, kısa sürede hafta sonları 100 bin ziyaretçi çekmeyi başardı. Yatırımcı firma Saf GYO'nun Genel Müdürü Zeynep Akdilli Oral, "Burada müşterilerimizin 'window shopping' yani 'vitrin bakma'nın ötesine geçeceğine inanıyoruz" dedi

Akkök, Yıldız Holding, Sinpaş GYO ve Doğu- Batı Grubu'nun ortaklığıyla kurulan Saf GYO'nun geçen ay faaliyete geçen alışveriş merkezi Akasya Acıbadem, Anadolu Yakası'nın çekim merkezi olmayı hedefliyor. Saf GYO Genel Müdürü Zeynep Akdilli Oral, Akasya Acıbadem'de ziyaretçilerin "window shopping" yani vitrin bakmanın ötesinde alışverişe de ağırlık vereceğini söyledi. Kısa sürede hafta sonları 100 bin ziyaretçiye ulaşmayı başardıklarını belirten Oral, Anadolu'nun yanı sıra Avrupa yakasından da yoğun ziyaretçi aldıklarını açıkladı. Marka karması, konsepti ve ulaşım ağının kolay olması nedeniyle ziyaretçilerin Akasya Acıbadem'i kısa sürede benimsediğine işaret eden Akdilli, AVM'nin en önemli özelliklerinden birinin de parkı olduğunu söyledi. Oral, "Ziyaretçilerimize çok farklı bir alışveriş atmosferi sunacağız. Parkın peyzaj çalışmaları İtalya'da yapıldı. Central Park'taki gibi insanların çimlerin üzerinde oturacağı bir park kurguladık" dedi. Bu alanda konser ve benzeri etkinliklerin de yapılacağına işaret eden Oral, proje için Sicilya ve İtalya'dan 100 yaşında zeytin ağaçları ve fıstık çamları getirildiğini söyledi.

56 MİLYON $'LIK KİRA HEDEFLİYOR
Oral, 600 milyon dolarlık projede doluluk oranlarının oldukça yüksek olduğunu belirterek şöyle konuştu: "78 bin metrekarelik kiralanabilir alana sahip alışveriş merkezinden yıllık brüt 56 milyon, net ise 44 milyon dolar kira getirisi bekliyoruz." Akasya Acıbadem'de Türkiye'ye ilk kez gelecek markalar da mağaza açacak. Bunlar arasında Fransa'nın ünlü cafe-şarküteri markası Fauchon, Amerika'nın en ünlü ev dekorasyon firması Crate&Barrel var.

10 BİN METREKARELİK ÇOCUK DÜNYASI VAR
İşlediği tema ile birçok ülkede yer alan ve çocuklara eğlenirken öğrenme imkânı sunan eğitim ve eğlence markası KidZania, 9 bin 900 metrekarelik alanıyla Türkiye'de ilk defa Akasya içinde yer aldı. Çocuklar burada yer alan 60'ın üstündeki faaliyet alanında, becerileri ve ilgi alanlarına uygun 90'dan fazla rol üstlenerek diledikleri mesleği seçebiliyor. Çocuklar ağırlıklı olarak doktor, itfaiyeci, pilot gibi meslekleri canlandırıyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.