Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Baydöner'in hedefi yurtdışında büyümek

Giriş Tarihi: 3.5.2014
Türk dönerini dünya çapında markalaştırmak ve itibarını artırmak amacıyla yola çıkan Baydöner, yurtdışında büyümeye devam ediyor. Avrupa'dan önce Ortadoğu'da güçlenme stratejisiyle hareket eden Baydöner, Azerbaycan ve Irak'ta açtığı iki yeni restoranıyla yurtdışı şube sayısını beşe yükseltti. Baydöner Yönetim Kurulu Başkanı Levent Yılmaz, "Ciromuzun yüzde 40'ını Türkiye dışındaki ülkelerden elde etmeyi hedefliyoruz" dedi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Baydöner'in hedefi yurtdışında büyümek
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz