X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Baydöner'in hedefi yurtdışında büyümek
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Baydöner'in hedefi yurtdışında büyümek

  • Giriş Tarihi: 3.5.2014

Türk dönerini dünya çapında markalaştırmak ve itibarını artırmak amacıyla yola çıkan Baydöner, yurtdışında büyümeye devam ediyor. Avrupa'dan önce Ortadoğu'da güçlenme stratejisiyle hareket eden Baydöner, Azerbaycan ve Irak'ta açtığı iki yeni restoranıyla yurtdışı şube sayısını beşe yükseltti. Baydöner Yönetim Kurulu Başkanı Levent Yılmaz, "Ciromuzun yüzde 40'ını Türkiye dışındaki ülkelerden elde etmeyi hedefliyoruz" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.