Mercedes-Benz, 2013'te Türkiye'de tarihinin en yüksek otomobil satış adedine ulaşarak, rekor kırdı. Türkiye'de 46'ıncı yılını dolduran markanın satışları yüzde 57 arttı 20 bin 23 adede ulaştı. Bu rekor, Türkiye'ye ödül getirdi. Mercedes-Benz Türk'ün ana şirketi Daimler AG'nin otomobil pazarında faaliyet gösterdiği ülkeler çapında yaptığı değerlendirme sonucunda Türkiye, 2013'teki yüksek performansı ile Daimler dünyasında yılın en başarılı otomobil pazarı seçilerek "Yılın En Başarılı Pazarı" (Market of the Year-Passenger Car) ödülünü kazandı. Mercedes-Benz'in 2013'teki başarısı 2014'ün ilk çeyreğinde de devam etti. Yılın ilk üç ayında otomobil pazarı yüzde 22 azalırken, Mercedes-Benz'in otomobil satışları yüzde 9 artarak 3 bin 265 adete yükseldi. Mercedes-Benz, premium segmentin en çok satan otomobili oldu. Mercedes-Benz Türk Otomobil Pazarlama ve Satış Müdürü Şükrü Bekdikhan, bu başarıda Türkiye'ye özel 1.6 litre motor seçeneğiyle satışına başlanan E 180 modelinin katkısının büyük olduğunu söyledi. Showroom trafiğinin yüzde 54 arttığını ve yoğun ilgiyle karşılaştıklarını ifade eden Bekdikhan, yeni Mercedes müşterilerinin yüzde 87'sinin ilk kez marka ile tanıştığına dikkat çekti.