Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Dev birleşme suya düştü

Giriş Tarihi: 10.5.2014
Reklam sektörünün en büyük birleşmesi olarak dikkat çeken Fransız Publicis ile ABD'li Omnicom'un 35 milyar dolarlık birleşmesi suya düştü. İki grup, yönetim kurullarındaki anlaşmazlık, rekabet kurulu onay sürecinin gecikmesi ve vergi sorunları yüzünden birleşmeyi iptal ettiklerini açıkladı. Şirketler birleşmeyi sonlandırmaları nedeniyle herhangi bir ücret ödemeyecek. Ortak açıklamada, "Birleşmenin resmiyet kazanması süreci çok yavaş işledi. Sürecin hissedarlara zarar vermemesi için iki şirketin kendi yollarına devam etmesine karar verildi" ifadeleri yer aldı. Reklam dünyasının en büyük birleşmesi böylece tarih oldu.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Dev birleşme suya düştü
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz