"İşte Mobilim" uygulaması ile çalışanlar cep telefonlarından şirketleriyle ilgili bilgilere anında erişebiliyor.
Turkcell, işverenler ve şirket çalışanları için yepyeni bir mobil uygulamayı hayata geçirdi. "İşte Mobilim" kurumsal mobil uygulamasıyla şirket çalışanlarını, iş hayatında ihtiyaç duydukları tüm bilgilere tek tuşla cep telefonlarından ulaşabilecekler.
Uygulamayla şirketler, günün mesajını, duyurularını uygulama üzerinden tüm çalışanlarına iletebiliyor. İşte Mobilim aynı zamanda uygulama üzerinden yapılabilen anketlerle çalışan memnuniyeti ve bağlılığının ölçülmesine de imkan veriyor. Uygulama üzerinden günlük yemek menüsü, personel servisi bilgileri, şirket çalışanlarının iletişim bilgilerine de erişilebiliyor. Şirket çalışanları İşte Mobilim uygulamasıyla iş arkadaşlarının doğum günleri, yemek kartında kalan kredi miktarı gibi bilgilere de ulaşabiliyor.
SELEN KOCABAŞ: İŞTE MOBİLİM İLE HEM ŞİRKETLERİN HEM DE ÇALIŞANLARIN HAYATINI KOLAYLAŞTIRIYORUZ
Turkcell Kurumsal Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, Turkcell'in kurumsal müşterilerine sunduğu yeni uygulamaya dair şunları söyledi:
"Bugün iş dünyasının vazgeçilmezi olan mobiliteyi işimizin her alanında kullanıyoruz. Türkiye'de bir ilki gerçekleştirerek Turkcell grup çalışanlarına özel geliştirdiğimiz ve 15 bin çalışanımızın kullandığı şirket içi mobil uygulamamız Turkcell Mobilim, kurumsal müşterilerimiz tarafından da çok beğenildi. Bunun üzerine hizmet verdiğimiz 500 bini aşkın kurumsal müşterimizin ihtiyaçlarından yola çıkıp iş dünyasında bir ilke imza atarak "İşte Mobilim" uygulamasını hayata geçirdik. Bu uygulama iş hayatının dinamizmi içinde çalışanları yavaşlatan bürokratik süreçleri en aza indirerek, hem şirketler hem de çalışanlar için verimliliğe önemli katkı sağlıyor. Şirket-çalışan arasındaki iletişimin hızlı ve kolay bir şekilde kurulmasını da sağlayan uygulama, böylelikle çalışan bağlılığının ve memnuniyetinin yüksek tutulması konusunda da şirketler için önemli bir potansiyel taşıyor."