Bien Kruvasan'la adını duyuran Şimşek A.Ş., yeni ürün gelişimi için inovasyona 30 milyon TL'lik yatırım yaptı. Kruvasanın ardından cheesecake'i de paketleyerek satışa sunan şirket, kek pazarında yüzde 1.5 olan payını 10.8'e yükseltti. Şimşek A.Ş. Genel Müdürü Erol Şimşek 2013'te 330 milyon milyon TL'lik gelir elde ettiklerini belirterek, "2017'de ciromuzu 500 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyoruz" dedi. Türkiye pazarında olmayan ürünlere yöneldiklerini belirten Şimşek, inovasyon ve markalaşmayla büyüdüklerini anlattı. Türkiye'nin ilk 500 şirketi arasına girdiklerini belirten Şimşek, yıllık 115 bin ton üretim yaptıklarını da sözlerine ekledi.
Ümit BURNU'NA ULAŞTIK
Erol Şimşek, inovatif üretim anlayışının ihracatta da hızlı büyümeyi beraberinde getirdiğini söyledi. Şimşek, "Bundan 15 yıl önce 4 ülkeye ihracat yaparken bugün beş kıtada 100'ü aşkın ülkeye satış yapıyoruz. Ortadoğu ve Kuzey Afrika'dan sonra Ümit Burnu'na kadar ulaştık" diye konuştu.
KRUVASAN KEK PAZARINDA BÜYÜDÜ
Kruvasanın kek pazarının büyümesine yeni bir ivme getirdiğini belirten Şimşek, diğer segmentlerden de pay alarak özel bir kulvar yarattığını söyledi. Şimşek şöyle konuştu: "Türkiye'de bisküvi ve kekin toplam 300 bin ton ve 2 milyar TL'nin üzerinde bir pazar büyüklüğü var. Bunun yaklaşık dörtte birinin kek olduğunu düşünürsek, Bien Kruvasan'ın kendine ayrı bir alan yarattığını söyleyebiliriz."