Avea CEO'su Erkan Akdemir, artık abonelerin büyük çoğunluğunun 'her yöne' aynı fiyatlandırmaya sahip olan tarife ve paketlerden faydalandığını belirterek, "Bu aboneler için uyarı tonunun verilmesinin hiçbir faydası olmadığı gibi, bıktırıcı bir etkisi de bulunuyor" dedi. Abonelerin taşınmış numaralarla ilgili bilgileri pek çok farklı yöntemle alabildiğini vurgulayan Akdemir, "Fiyat farklılaştırmasının olduğu tarifelerden faydalanan aboneler bu bilgileri müşteri hizmetleri, internet siteleri, SMS gibi farklı servislerden edinebiliyor. Sektördeki tarifelerin artık her yönü kapsamasına bağlı olarak, işlevselliği olmayan bu uygulamaya son verilmesi gerektiğini düşünüyoruz. Sektörün gelişmişlik seviyesi de bunu gerekli kılıyor" şeklinde konuştu. Dünyada böyle bir uygulama olmadığını belirten Akdemir, Türkiye'nin de artık bu düzeye geldiğini vurguladı. Akdemir şöyle konuştu: "Mevcut uygulamanın kaldırılması halinde, tüketicinin bilgilenme hakkından yoksun kalması söz konusu değil. Çünkü bu durum artık fahiş fatura gibi mağduriyetler yaratmayacaktır."