Vodafone'un dünyanın önde gelen yönetim danışmanlığı şirketlerinden Accenture ile birlikte yürüttüğü araştırmaya göre, Türkiye'deki işletmelerin dijitalleşme endeksinin yüzde 48 olduğu ortaya çıktı. www.yarinahazirim. com adresi üzerinden hizmete açılan platform, işletmelerin yarına ne kadar hazır olduklarını ve neye ihtiyaç duyduklarını anlamalarını sağlıyor.
HEDEF YÜZDE 75
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, şunları söyledi: "Kurumların dijitalleşme sürecine destek olmak üzere geliştirdiğimiz Yarına Hazırım Platformu'yla, ilk etapta Türkiye'deki işletmelerin dijitalleşme endeksini yüzde 75'e çıkarmayı hedefliyoruz. Uzun vadede hedefimiz ise Türkiye'de işletmelerin en az yüzde 50'sini yüzde 80'lik dijitalleşme endeksine kavuşturarak, ülkemizi dijital dünyada üst sıralara taşımak."
HEDEF 30 BİN İŞLETME
İşletmelerden aldıkları bilgilerle platformu oluşturduklarını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, "Yarına Hazırım Platformu'nun ana hedef kitlesi KOBİ'ler olmakla birlikte her ölçekten işletme, Vodafone müşterisi olsun olmasın, bu hizmetten yararlanabiliyor. Tamamen dijitalleşme kavramı üzerine kurduğumuz ve ücretsiz olarak yararlanılabilen bu platform ile ilk etapta 440 işletmeye ulaştık. Araştırmamız hızla devam ediyor, hedefimiz Türkiye çapında 30 bin işletmeye ulaşmak" dedi.