Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, Türkiye'de yaklaşık 35 milyon internet kullanıcısı, 36 milyon Facebook ve 10 milyon Twitter kullanıcısı olduğunu belirtti. Mobil cihazlar üzerinden internete erişimin ve sosyal ağ kullanımının her geçen gün arttığına değinen Pamukçu, "Bu sebeple, internet üzerinden tanıtım yapmak şirkete katkı sağlayacaktır. Bu yolla tanıtım, reklam maliyetlerini dengeleyecek ve marka bilinilirliğini pekiştirecektir" dedi. İlgi çekici ve kullanıcıya fayda sağlayan sosyal medya kampanyaları ve mikro site uygulamalarıyla marka tanıtımı yapılabileceğini kaydeden Pamukçu, "Tüm bunları yaparken gerekli teknolojik ve operasyonel altyapıya sahip değilseniz müşteriye kötü bir deneyim yaşatmış olursunuz. Bu durum müşterinin kafasında, hem kendi markanızla hem de genel olarak e-ticaretle ilgili kötü bir algıya sebep olur. Şirket olarak bu altyapıyı kurmuş olmanın mutluluğunu yaşıyoruz" diye konuştu.
YENİ PROJELER YOLDA
Şirket olarak internet satışıyla ilgili önümüzdeki aylarda gündeme gelecek bir projeleri olacağından bahseden Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, konuyla ilgili sözlerini şu şekilde sürdürdü: "İnternet üzerinden satış yapmamızın amacı mevcut ürünlerimizi değil, daha çok mikro ürünlerimizin satışını yaparak müşteri lokasyonuna göre acentelerimize komisyon geliri yaratmak ve insanların ihtiyaçlarına yönelik değişik sigorta ürünleriyle sigorta bilincinin yaygınlaşmasını sağlamak. Ayrıca bu amaçla müşteriye hitap edecek cazip ödüller kazanma imkânı sağlayacağız. Bahsettiğim bu proje öncesinde sosyal medya üzerinden kurguladığımız bir sigorta kampanyası planımız da bulunuyor."