PWC, 'Küresel Eğlence ve Medyaya Bakış 2014 -2018 Raporu'nu yayınladı. Rapor, dünyada olduğu gibi Türkiye'de de hızla büyüyen dijital alana geçişte reklamcılık sektörüne dair önemli ipuçları sunuyor. Araştırma, dijitale yapılan toplam harcamanın 2013-2018'i kapsayan 5 yıllık süreç içinde, yılda yüzde 12.2'lik birleşik büyüme oranıyla artacağını öngürüyor. Böylece dijital harcamalar küresel eğlence ve medya harcamalarındaki büyümenin yüzde 65'ini, yani her üç dolardan neredeyse ikisini oluşturacak. Raporda farklı ülkelerin yanı sıra Türkiye'nin bu alandaki büyüme hızıyla ilgili tahminler de var. Dünyada eğlence ve medya sektörünün büyüklüğü 2013'te 1.78 trilyon dolar iken, bu rakam ülkemizde 12 milyar dolar olarak gerçekleşti. 2018'de küresel eğlence ve medya sektörü Türkiye'de 18.25 milyar dolara ulaşacak.