Türkiye'nin en büyük un üreticilerinden Erişler Gıda, Nudo ve Eriş Un markalarıyla perakende sektörüne girdi. İlk olarak Türkiye'yi yüzde 100 Türk sermayeli noodle markası Nudo ile tanıştıran Erişler Gıda, un alanında profesyonel pazardaki 40 yıllık tecrübesini de perakendeye taşıyarak, pembe ve mor renkli ambalajlarıyla raflarda dikkat çeken Eriş Un'u pazara sundu. Erişler Gıda'nın perakende açılımıyla birlikte 2014 yılı ciro hedefi 500 milyon TL oldu. Erişler Gıda'nın yeni vizyonu ve perakende açılımıyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Perakende Grup Genel Müdürü Abdullah Eriş şunları söyledi; "Erişler Gıda, 2014 yılında önemli bir karar vererek perakende sektörüne girdi. Perakende açılımımızla birlikte 2014 yılı sonunda ciromuzu 500 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyoruz. Bu hedef doğrultusunda perakende sektöründeki ilk ve taşıyıcı markamız Nudo oldu" dedi.