Generali, müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak için tasarladığı yeni mobil uygulaması 'Kolayla'yı hizmete sundu. 'Kolayla' ile Generali müşterileri, araçları ile kaza yaptığında ya da yardıma ihtiyaç duyduklarında tek bir butona tıklayarak acil yol yardım hizmeti alabiliyor ve uygulama üzerinden anında hasar bildirimi yaparak kişisel sigorta danışmanlarının desteği ile tüm işlemlerini gerçekleştirebiliyor. 'Kolayla'nın sektörde öncü olduğunu vurgulayan Generali Sigorta Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric: "Türkiye'de 'Kolay Sigortacılık' kavramı ile yol alan Generali olarak müşterilerimizi önemsiyor, onlara hayatlarını kolaylaştıran inovatif ürün ve hizmetler sunmaya devam ediyoruz. 'Kolayla' ile yolda başlarına gelebilecek her türlü durumda sürücülere anında destek olarak hayatlarını kolaylaştırmayı amaçlıyoruz" dedi.