AXA Interbrand araştırmasının sonuçlarına göre 6 yıldır üst üste dünyanın 1 numaralı sigorta markası oldu. Marka yönetimi şirketi Interbrand'in açıkladığı sonuçlara göre, AXA, dünyada 1 numaralı sigorta şirketi olurken en değerli markalar sıralamasında da 53. sırada yer aldı. Şirketin marka değeri geçen seneye göre yüzde 14 artış ile 8.120 milyar dolara yükseldi. AXA'nın 2014 yılında yeni iş alanlarındaki gelişimi, teknolojideki yatırımları, lider teknoloji şirketleri ve önde gelen üniversiteler ile işbirlikleri ve kurumsal sosyal sorumluluk aktiviteleri, Interbrand araştırmasında markanın başarısını yansıtan konular oldu. AXA, aynı zamanda Interbrand tarafından sigorta sektörünün en yeşil markası seçildi. Interbrand, AXA'nın çevresel riskleri daha iyi anlayarak iklim değişikliklerine karşı duyarlılığının ve karbon ayak izini azaltmak için gösterdiği gelişimin altını çizdi.