X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Enerji kaybına SIM kartıyla takip
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Enerji kaybına SIM kartıyla takip

  • Giriş Tarihi: 21.10.2014
Enerji kaybına SIM kartıyla takip
Enerji kaybına SIM kartıyla takip

Akıllı sayaçlar artık kayıp ve kaçakların tespitinde kullanılacak. Avea CEO'su Akdemir "Sistem sayesinde cari açık düşecek" dedi

Avea CEO'su Erkan Akdemir, özelleştirmelerle birlikte enerji sektörünün geçirdiği dijital dönüşümüle ilgili olarak "Enerji Özelleştirmeleri ve İletişim Altyapısının Önemi" toplantısında sektörün geleceğine ve mobilleşmesine dair önemli mesajlar verdi. Avea ev sahipliğinde, Kolin Grup CEO'su Cantekin Dinçerler ile Aksa Enerji Genel Müdürü Cüneyt Uygun'un katılımıyla gerçekleşen toplantıda, enerjide dijitalleşmenin sektöre getirdiği ve getireceği katkılarla ilgili bilgiler paylaşıldı.

12 MİLYARLIK PAZAR

Başta enerji olmak üzere tüm sektörlerde mobil teknolojilerin yani M2M'in artan önemine dikkat çeken Akdemir, "Sunduğumuz takip sistemleriyle enerjinin doğru tüketilmesine ve ithalatın düşürülmesine yardımcı oluyoruz. Hizmetlerimiz zaman ve maliyetten tasarrufun yanı sıra kârlılığı da artırıyor. Bunun sonucunda cari açık azalacaktır" diye konuştu. Akıllı sayaçların maliyetinin 100 ila 400 euro arasında değiştiğini belirten Kolin Grup CEO'su Cantekin Dinçerler, "En ucuz akıllı sayacı tercih etseniz bile 3 ile 12 milyar euroluk bir akıllı sayaç pazarı var. Elimizde bu cihazlara yatırım yapacak bir kaynak yok. Tüketim bilgisi, faturalar ve kâr-zarar sayaçta bittiği için çok kritik bir önemi var" dedi.

İŞBİRLİĞİ SEKTÖRÜ BÜYÜTÜR

Aksa Enerji Genel Müdürü Cüneyt Uygun ise enerji sektöründeki rekabette iki faktörün belirleyici olduğunu söyledi. Uygun, şu değerlendirmeyi yaptı: "Sektörümüzde fiyat ve müşteri memnuniyeti rekabette en belirleyici iki kriter. Perakendedeki liberalleşme süreciyle beraber teknolojiyi daha iyi kullanan şirketler, rekabette de öne çıkacak. Tıpkı 2008'de yürürlüğe giren konulan GSM numara taşıma uygulamasında olduğu gibi, kullanıcılar hizmet almak istedikleri tedarikçileri kendileri seçebilecek. GSM şirketlerinin de, tıpkı bizim gibi yönettiği bir müşteri kitlesi var. Birbirimizin müşteri portföyüne ulaşabileceğimiz farklı ve ortak pazarlama çalışmalarıyla yeni işbirliği alanları oluşturmaya başladık. Perakendedeki liberalleşmeyle birlikte 2016'da çapraz satış modelleri ve ortak pazarlama yaklaşımlarıyla müşteri kazanamını daha da artıracak çalışmalara imza atabileceğiz."

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.