GENERALI Sigorta'nın sürücülerin hayatını kolaylaştırmak üzere geliştirdiği mobil uygulaması 'Kolayla' 9. Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde, 'En Yaratıcı Çağrı Merkezi Uygulaması Kategorisi'nde 'En Övgüye Değer Çağrı Merkezi Uygulaması' ödülünü aldı. Generali Sigorta ekibi ödülünü, IMI Conferences tarafından 14 Ekim Salı günü, Haliç Kongre Merkezi'nde 9'uncusu düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde, farklı 11 kategoride yarışan 13 seçkin firmanın ödül kazandığı törende aldı. "Bir sigorta şirketi mobil uygulamasını müşterilerin günlük hayatının bir parçası haline nasıl getirebilir?" sorusu ile inovatif ürünü 'Kolayla'yı geliştirerek sürücülerin hizmetine sunan Generali, müşterilerinin hasar taleplerini mobil uygulaması üzerinden yönetiyor.