Mobil bankacılık alanında atağa geçerek Şeker Mobil Şube'yi hayata geçiren Şekerbank, mobil müşteri sayısını son bir yılda yüzde 65 artırdı. Şekerbank Perakende Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Ertürk, müşterilerinin yüzde 50'den fazlasının, şube dışı bir kanal kullandığını söyledi. Ertürk, "Son dönemde yükselen bir trend sergileyen, Şeker Mobil Şube kanalımız da bu kapsamda yer alıyor. 2013 sonundan bu yana, Şeker Mobil Şube kullanan müşterilerimizin oranı yaklaşık yüzde 65 arttı" dedi. Türkiye'de büyük bir genç nüfus olduğuna dikkat çeken Ertürk, "Bu nüfus günde televizyon başında geçirdiği sürenin en az 3 katını internette harcıyor. Bu da ülkemiz bankacılık sektörünün teknoloji konusunda daha proaktif davranması bir gereklilik olarak ortaya çıkıyor" diye konuştu. Bu kapsamda internet ve mobil bankacılık kanallarında güçlü bir altyapı kurduklarını aktaran Ertürk, sözlerini şöyle sürdürdü: "2015'te de gerek özel kampanyalar düzenleyerek gerekse sunduğumuz ürünlerimizi çeşitlendirerek, daha fazla müşterimizi mobil bankacılık kanallarımızla tanıştırmak ve işlem hacmimizi yükseltmek amacıyla çalışmalarımızı sürdüreceğiz."