HDI
Sigorta müşteri memnuniyetini artırmak için geliştirilen yeni ürünlere bir yenisini daha ekledi. Müşterilere hızlı, çözüm odaklı ve güvenilir hasar servisi hizmeti verilmesi amacıyla genel merkezinde bir çağrı merkezi açan HDI Sigorta, 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Müşteri memnuniyetinin sağlanması ile ilgili doğrudan sorumluluk üstlenen çağrı merkezi, şirketin tüm fonksiyonlarında müşteriyi ön plana çıkartma felsefesiyle çalışıyor. Kolay Hat 10 kişilik uzman kadrosuyla, güler yüzlü, müşteri dostu yaklaşımı doğrultusunda kaliteli ve profesyonel hizmet verme ilkesi ile çalışıyor. Tüm çağrıların karşılanması, hasar ihbarlarının alınması, şirketin tüm ürünleri ve uygulamaları hakkında bilgi hizmetinin verilmesi, talep ve öneri başvurularının karşılanması da bu birim tarafından yerine getiriliyor.