Groupama "Engelsiz Mesaj" ile işitme ve konuşma engelli vatandaşların sigortayla ilgili her türlü talep ve sorularına SMS ile cevap veriyor. Günlük hayatlarında sorularını ve taleplerini iletmekte güçlükler yaşayan engellilerin bu sorunlarını ortadan kaldıran Groupama, "Engelsiz Mesaj" hizmetini Dünya Engelliler Günü'nde hayata geçirdi. İşitme ve konuşma engelliler bu hizmet sayesinde sigorta hakkındaki isteklerini ve sorularını kısa mesaj ile 444 09 99'a göndererek Groupama'ya erişim sağlayan işitme ve konuşma engelliler, konuya dair taleplerine SMS ile yanıt alabiliyor. İletişimde engelleri kaldırmak amacıyla bu hizmeti hayata geçirdiklerini ifade eden Groupama Genel Müdürü Ramazan Ülger; "Groupama olarak, işitme ve konuşma engellilere sağlayacağımız 'Engelsiz Mesaj' hizmetimizi bilinç ve farkındalık yaratmak amacıyla başlattık" dedi.