THY sonunda bunu da başardı

Giriş Tarihi: 13.12.2014 07:15 Güncelleme Tarihi: 13.12.2014 07:16
THY sonunda bunu da başardı

Sosyal medya yönetimi firması Sprinklr’in ''2014’ün Müşteri Dostu Markaları'' listesinde Türk Hava Yolları (THY), üçüncü oldu.

35 bin markanın sosyal medya verilerinden oluşturulan listede American Airlines ise en nefret edilen marka. Listede sosyal medyada müşterileri tarafından en çok sevilen marka, İtalyan merkezli otomotiv firması FIAT oldu.

FARKINI ORTAYA KOYDU

FIAT'ı ABD merkezli medya kuruluşu Time Out Group takip ederken üçüncü sırada THY yer aldı. Sprinklr THY için, ''Kızgın yolcuları ve Twitter talihsizlikleri ile bilinen uçuş firmaları arasında THY, sosyal medyayı ve müşteri hassasiyetini ön planda tutuyor. Marka seslerine eğlenceli bir tavır katan THY rakip firmalarla olan farkını ortaya koydu'' sözlerine yer verdi.
ABD merkezli uçuş firması American Airlines ise sosyal medyada en sevilmeyen marka oldu.
ARKADAŞINA GÖNDER
THY sonunda bunu da başardı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz