Ticari araçlara getirilen zorunluluk ve tüketicilerin bilinçlenmesi kış lastiği kullanımı artırdı. Michelin Türkiye Genel Müdürü Marco Giuliani, kış lastiği kullanımının yüzde 40'a ulaştığını söyledi. 2010-2011 yıllarında Türkiye genelinde kış lastiği pazarında toplam 3 milyon lastik satıldığını anlatan Giuliani, "2012 yılında kış lastiği kullanımının zorunlu hale getiren yasal düzenlemenin hayata geçirilmesi ile satışlar da olumlu yönde etkilendi. 2012-2013 yıllarında aynı dönem için kış lastiği satışlarına baktığımızda 3 katına çıkarak 9 milyona ulaştığını gördük" dedi. 2014 yılında kış mevsiminin sert geçmemesi ve önceki yıllardan dolayı pazarda doygunluk oluşmasıyla kış lastiği pazarında da durgunluk yaşandığını belirten Giuliani, 2015'te de bu etkiyle yüzde 2-3'lük bir büyüme beklediklerini kaydetti.