Avea, "İş dünyasının Oscar'ları" olarak bilinen Stevie Ödülleri'nde 2 altın, 5 gümüş ve 2 bronz olmak üzere 9 kategoride ödül aldı. Her yıl 60'tan fazla ülkeden binin üzerindeki kişi ve kurumun katılımıyla gerçekleştirilen Stevie Ödülleri, geçtiğimiz günlerde Las Vegas'ta düzenlenen özel bir gecede sahiplerini buldu. Ödülleri Avea adına Türk Telekom Grubu Bireysel Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat aldı. Uluslararası alanda kabul gören önemli bir organizasyonda "En İyi Müşteri Hizmetleri" ve "Yılın Müşteri İletişim Merkezi" de dahil olmak üzere 9 dalda ödül almanın kendileri için büyük bir gurur olduğunu söyleyen Onat, "Aldığımız ödüller, çağrı merkezini çözüm merkezine dönüştürme noktasındaki kararlılığımızın bir sonucudur" dedi.
ENDEKSİ 10 PUAN ARTIRDIK
Müşterilere beklentilerinin ötesinde bir hizmet sunabilmek için çalıştıklarını vurgulayan Onat, elde ettikleri başarının arkasında yatan faktörü şöyle açıkladı: "İlk önce müşteri beklentilerini çok iyi anlamanız gerekiyor. Biz de bu kapsamda müşteri hizmetlerinde farklı metodolojilerle derinlemesine analizler yapıyoruz. Bunun yanında müşteriyle yapılan görüşmelerin tamamının yazıya dökülmesini sağlıyoruz. Buradan çıkan kapsamlı analizler ve raporlamalarla müşterilerin beklentilerini karşılamaya çalışıyoruz. Bunlar sayesinde geçen yıl müşteri deneyim endeksimizi 10 puan artırdık."
7 BİN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ VAR
Orçun Onat, Türk Telekom (TT) Grubu olarak 24 ilde toplam 7 bine yakın müşteri temsilcileri olduğunu söyledi. Onat, "Bugüne kadar yaptığımız yatırımlar sonucunda Türkiye çağrı merkezi sektörünün yaklaşık yüzde 15'ini TT Grubu olarak biz oluşturuyoruz. Anadolu'ya bu alanda yatırım yapıyoruz" diye konuştu.