Müşterilerinin ve ailelerinin geleceğini güvence altına almak için 'Önce Sen' anlayışını benimseyen NN Hayat ve Emeklilik'in yeni reklam filmi gösterime girdi. 170 yıllık sigorta tecrübesi olan NN Hayat ve Emeklilik'in yeni reklam filminde, markanın uzun dönemli iletişim stratejisinin temelini oluşturan "Önce Sen" yaklaşımı vurgulanıyor. Reklam filminin sonunda NN Hayat ve Emeklilik 18 ülkede verdiği hizmetle sevdiklerini korumak için ailelerin yanında yer aldığı ifade ediliyor. NN Hayat ve Emeklilik Marka ve İletişim Müdürü Gökçe Kaya, markanın benimsediği 'Önce Sen' yaklaşımını şu şekilde açıkladı: "NN Hayat ve Emeklilik olarak, Türkiye'de ailelerin önceliklerini biliyor ve ihtiyaçlarını doğru analiz ediyoruz. Aile odaklı ürün ve hizmetlerimizle uzun vadeli çözümler sağlıyoruz. Reklam filmimizde de vurgulandığı gibi, ülkemizde anne ve babalar önce çocuklarını ve ailelerini garanti altına almaya çalışırlar, öncelik hep onlardadır fakat sevdiklerinin geleceği için öncelikle kendi geleceklerinin güvence altında olması gerekliliği zaman zaman göz ardı edilir. İşte biz bu gerçeğe vurgu yapmak istedik."