X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER AK Parti'den emeklilere 10 müjde geliyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

AK Parti'den emeklilere 10 müjde geliyor

  • Giriş Tarihi: 26.3.2015 07:28 Güncelleme Tarihi: 26.3.2015 07:29
AK Parti'den emeklilere 10 müjde geliyor
AK Parti'den emeklilere 10 müjde geliyor

Milyonlarca emekliye ve emeklilik bekleyenlere 10 müjde geliyor.

Emeklilerin ve emekli olmak isteyenlerin beklediği düzenlemeler, AK Parti'nin seçim beyannamesine giriyor.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, emekliler ve sosyal güvenlik sistemi konusunda bir çalışma yaptıklarını, bunun 10 başlık altında toplandığını açıkladı.

Seçim beyannamesinde yer alması beklenen çalışma kapsamında, Bağ-Kur emeklilerinin işyeri açması halinde destek primi kesintisi yapılmaması, 2000 yılı ve sonrası emekli olanlar için intibak düzenlemesi, yaşı 60 veya üstü olmasına rağmen prim gün sayısını doldurmayanların emekliliklerine yönelik başlıklar bulunduğu öğrenildi.

kalan karakter 1000

ayse ayse

Oyzamani emeklilere 1kasik bal yiyin ve susun diye

Aynı Görüşte misiniz?
evet20
hayır5
cevapla 14.04.2015 03:15
Mehmet Hocaoğlu Mehmet Hocaoğlu

Emeklinin iktidarı Kılıçdaroğlu ile seçimden sonra emekçinin oylarıyla kuruluyor. Emeklinin oyu artık CHP ne şimdiden iktidarınız hayırlı olsun.

Aynı Görüşte misiniz?
evet30
hayır6
cevapla 11.04.2015 22:17
nihal demir nihal demir

60 yaş üstü prim eksik olanlara borçlanma ve sigorta öncesi doğum çalışmaları lütfen seçimden önce çıksın...

Aynı Görüşte misiniz?
evet12
hayır4
cevapla 29.03.2015 00:14
nyny nyny

Sayin Salih0066... Ali vergi ödemesin, Veli ödemesin, Ahmet ödemesin, herkes emeklilier üzerinden is yeri kursun vergi ödemesin... Bu ülke neyle gecinecek? Bir ülkede yasiyorsananiz, kazanciniza göre vergi ödersiniz. O kadar. 28 yil devlete hizmet verenlere: baska ülkelerde adamlar 40-55 yil calisiyo emekli olmadan. 26 yildir calisiyorum ve emekliligime EN AZ 23 yil daha var! hesap etmesini bastan ögrenmedi bizim insanimiz...

Aynı Görüşte misiniz?
evet14
hayır3
cevapla 07.04.2015 15:28
salih0066 salih0066 // YOZGAT

sn.Ç.Bakanına; 28 Sene bu devlete hizmet et.Elim tutuyor ayağım gidiyor.Bir iş kuruyorsun.Devlet diyorki sen evinde otur. Sana devlet bir Maaş vermiş bunu bununla yetinme iş kurarsan sena verilen Maaşıyın %15 ini geri alırım diyor. 8 Sene bu şekilde benim maaşımdan binlerce paramı kestiler.1-2 kişi çalışıyordu yanımda onların sosyal hakları ve her ay devlete vergi ödüyordum. 1 Muhasebeci bende işimin karşılığı para alıyordu. 24,02,2015 tarihi itibariyle iş yerimi kapattım. Hem devlete vergi öde hemde maaşından kesilsin bu adaletmi.Şimdi soruyorum bu çalışanlar iş bulacaklarmı devlet hazır vergi mükellefini kayıp etti.Oradanda zarar. Bu devlet mantığını ben anlamıyorum.Emekliye şöyle demesi lazım sen kardeşim iş kur Vergi Mükellefi ol yanında 1-2 kişi çalıştır senin maaşına ve diğer vergilerine teşvik vereceğim demesi gerekirken çalışma, iş kurma ha maaşını keserim diyor.Bu durumu anlayan varsa bana izah etsin lütfen.Bu kadar işsizliğin olduğu bu ülkemizde bunun izahı varmı.

Aynı Görüşte misiniz?
evet33
hayır4
cevapla 31.03.2015 23:19
hüseyin hüseyin

pirimi eksik olanlara yaş şartı konmasın

Aynı Görüşte misiniz?
evet17
hayır3
cevapla 27.03.2015 21:38
hüseyin hüseyin

pirim gün borçlanma hakkı herkese gelsin.

Aynı Görüşte misiniz?
evet20
hayır0
cevapla 27.03.2015 21:37