Mudo, Türkiye'nin ilk özel alışveriş kulübü Markafoni.com ile güçlerini birleştirdi. İki marka, Mudo.com.tr'nin tüm operasyonel ve pazarlama süreçlerini Markafoni Grubu'nun üstlendiği bu girişimle, Mudo'nun en büyük mağazasını açmaya hazırlanıyor. Microsoft da bu işbirliğine bulut bilişim teknolojisi ve e-ticaret çözüm desteği sunacak. Artık Mudo'nun online kanaldaki tüm çalışanları Markafoni Grubu bünyesine dahil olacak.
E-TİCARETİN PAYI YÜKSELECEK
Mudo Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Taviloğlu, "Bu güçbirliği ile dünyalı ürünümüzü dünyaya satabileceğimiz teknolojiyi hizmete sunuyoruz. mudo.com.tr üzerinden gerçekleştirilecek satışımızın genel ciromuz içerisindeki payını ilk yılda yüzde 5'e, ikinci yılda yüzde 9'a, üçüncü yılda ise yüzde 12'ye çıkarmayı hedefliyoruz" dedi.
CİRO 10 KAT ARTACAK
Markafoni Grubu CEO'su İlker Baydar ise sektör için önemli bir adım attıklarını pazara yepyeni bir model sunduklarını söyledi. Baydar, "Mudo.com.tr'yi 2015 yılı içerisinde dünyaya açacağız. Mudo'nun online alandaki cirosunu birkaç yıl içerisinde 10 katına çıkaracağımıza inanıyoruz" diye konuştu.