Hazır giyim sektörünün önde gelen şirketlerinden Ramsey, erkek giyim markası KİP'te strateji değişikliğine başladı. Gençleri ve genç giyim tarzını sevenleri hedef kitlesine yerleştiren KİP, yeni yol haritasını ise Roma'da futbol oynayan Salih Uçan'la anlattı. Marka reklam yüzü olarak ünlü futbolcu Uçan'la anlaştı. KİP'in İcra Kurulu Üyesi Zeynep Doğan, markayı daha genç bir tüketici profiline taşıdıklarını söyledi. Doğan, "Fiyat stratejimizi yeniden konumladık. Koleksiyon ve fiyat politikamızla markamız daha genç bir kitleyle buluşacak" dedi. Sık seyahat eden erkeklerin kendilerini rahat ve şık hissetmeleri için tasarlanan Traveller Koleksiyonu'nun bu gelişimin simgesi haline geldiğini dile getiren Doğan, "Bio parfümlü, kırışmaz takım elbise ve ütü gerektirmeyen gömlek, koleksiyonun yıldızı oldu ve tüm satışlarımızdan yüzde 15 bir pay aldı. Yıl sonunda satışlarımızı yüzde 50 artıracağız" diye konuştu. Doğan, yeni reklam yüzleri Salih Uçan'ın gençler için önemli bir rol model olduğunu da vurgulayarak, "Hem iyi bir sporcu hem de kendini iyi yetiştirmiş bir genç. Traveller koleksiyonunun ürünlerini çok iyi taşıyor" dedi. Türkiye'de 30 ilde 48 mağazaları olduğunu söyleyen Doğan, yılsonuna kadar 10 mağaza daha açılacağını belirtti. Doğan, İstanbul'un yanı sıra Diyarbakır, Sakarya, Van, Kocaeli, Batman, Siirt, Kars gibi şehirleri hedeflediklerini söyledi. İlk yurtdışı mağazalarını Özbekistan'da açtıklarını vurgulayan Doğan, Bakü ve Bağdat'ı da düşündüklerini belirtti. Satış rakamlarıyla ilgili de bilgi veren Doğan, "2015 yılı sonuna kadar satışlarımızı yüzde 50 artırmaya odaklandık. Uygun fiyat stratejisiyle tüketicilerin sezonda ürün satın alma ve giyme beklentilerini karşılıyoruz" diye konuştu.
BAKIMLI ERKEK SAYISI ARTTI
Doğan, 18-55 yaş arasındaki erkeklere hitap ettiklerini söyledi. Erkek modasıyla ilgili de trendleri anlattı:
Takımların fiyatı 399 TL'den başlıyor. Türk erkekleri artık kendine daha çok bakıyor.
Bu yıl trend olarak 'casual' öne çıkıyor. Takım satışlarında da artış var. Paça ve ceket boyu kısaldı.