X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Tek şutla 24 milyona ulaşacak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Tek şutla 24 milyona ulaşacak

  • Giriş Tarihi: 26.5.2015
Tek şutla 24 milyona ulaşacak
Tek şutla 24 milyona ulaşacak

Orka Holding, D'S Damat markasıyla Rusya'nın en ünlü futbol takımlarından Spartak Moskova'nın 3 yıllığına giyim sponsoru oldu

Rusya'ya 5 ay önce girerek pazarda 10 mağazaya ulaşan D'S Damat, 2016 sonuna kadar sayıyı 25'e çıkarmayı hedefliyor

Orka Holding, D'S Damat markasıyla Rusya liginin en ünlü futbol takımlarından Spartak Moskova'nın giyim sponsoru oldu. Rusya'ya 5 ay önce girerek kısa sürede önemli lokasyonlarda 10 mağazaya ulaşan D'S Damat, pazardaki etkinliğini artırmak için tanıtım ve reklam faaliyetlerine ağırlık verdi. Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, 24 milyon taraftarı olan bir futbol takımına sponsor olarak geniş kitlelere hitap etmeyi planladıklarını söyledi. Moskova'da düzenlenen imza töreninde konuşan Orakçıoğlu, "Spartak Moskova ile Rusya'da gücümüz artacak. Kaliteyi satın alınabilir fiyatla satarak 2016'da 25 mağazaya ulaşmayı ve pazardaki lider markalardan biri olmayı hedefliyoruz" dedi.

ÖZEL KOLEKSİYON HAZIRLAYACAK

Spartak Moskova Direktörü Alexander Atamanenko, "D'S Damat çok kaliteli ve stil sahibi bir marka. İşbirliğinin uzun ömürlü olmasını diliyoruz" diye konuştu. Spartak Moskova'nın Türk Teknik Direktörü Murat Yakın ise, "D'S Damat ürünleri, özellikle takım oyuncularımızın performansı için çok önemli olan fit bir kalıba sahip. Bu özelliğin, takımın sahadaki başarısı için avantaj sağlayacağına inanıyoruz" dedi. Taraflar arasında imzalanan anlaşma kapsamında D'S Damat, Spartak Moskova futbolcuları, teknik ekip ve kulüp yönetimine yılda iki kez özel koleksiyon hazırlayacak. D'S Damat ve Spartak Moskova amblemli ürünler, Rusya'daki D'S Damat ve kulüp mağazalarında sonbahardan itibaren satışa sunulacak.

RUSYA'DA KRİZİ FIRSATA ÇEVİRDİK

Damat, D'S Damat ve Tween markalarıyla yurtdışında mağazalaşma atağına kalkan Orka Holding'in en büyük pazarlarından biri Rusya olacak. 5 ay gibi kısa bir sürede ülkenin önemli lokasyonlarında 10 mağaza açan şirket, 2016'da 25 noktaya ulaşacak. Orakçıoğlu, Rusya'daki krizi fırsata çevirdiklerini söyledi. Rusya'nın Türkiye'nin vizesiz iş yaptığı sayılı ülkelerden biri olduğunun altını çizen Orakçıoğlu, Rus tüketicilerin de alışverişe düşkün olduğunu kaydetti. Rusya'da partnerleriyle birlikte hareket ettiklerini belirten Orakçoğlu, "Rusya'da tanıtım konusunda daha akılcı hareket etmemiz gerektiğini düşündük. Pazar olarak seçtiğimiz ülkelerde, toplumun ilgisini çeken kişileri ya da kurumları, örneğin futbol kulüplerini partner olarak seçiyoruz. Spartak Moskova da 24 milyon taraftarı olan bir takım. Sponsorluk süreci bir anda gündeme geldi. İşbirliğinin büyük avantaj olduğunu düşünüyoruz" şeklinde konuştu.

MAÇTA REKLAM GÖSTERİLECEK

D'S Damat ve Spartak Moskova arasındaki sponsorluk anlaşması, takımın Moskova'da yapımı yeni tamamlanan Otkritie Arena stadyumunda düzenlenen törenle imzalandı. İmza törenine Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Orka Holding Genel Koordinatörü Osman Arar, Spartak Moskova Direktörü Alexander Atamanenko, Teknik Direktör Murat Yakın ile futbolculardan Artem Rebrov ve Sergei Parshivlyuk katıldı. Orka Holding Genel Koordinatörü Osman Arar, gerçekleştirilen işbirliğiyle her maçta staddaki bilboard'larda D'S Damat reklamlarının gösterileceğini açıkladı. Maç atmosferinin markanın bilinirliğine büyük katkı sağlayacağının altını çizen Arar, "Dünya genelinde faaliyet gösterdiğimiz birçok ülkede bu tarz tanıtım faaliyetleri yapıyoruz" şeklinde konuştu.

PAZARDAKİ GÜCÜMÜZ ARTIYOR

Rusya'da 93 tane AVM olduğunu açıklayan Süleyman Orakçıoğlu, en iyi ciro yapan 4 tanesinde mağazaları olduğunu söyledi. Pazarda kazandıkları güç sayesinde yeni yapılan AVM'lerden de teklif aldıklarını belirten Orakçıoğlu, "D'S Damat, Rus AVM'lerin vitrinine koymak istediği güçlü markalardan biri oldu. Zaman zaman piyasadaki yüzlerce markayı dolaşıyorum. Onların 300 euroya sattığı bir ürünü biz 4'te 1 fiyatına satıyoruz. Önceden 'Neden müşteri bizi seçsin' diyorduk. Şimdi 'neden seçmesin?' diyoruz. Yaptığımız kapsamlı pazar araştırmaları sonrası, gerek ülkeye gerekse şehirlere uygun koleksiyon ve ürünleri satışa sunuyoruz"diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.