D-TECH
Bilişim Yönetim Komitesi Üyesi Volkan Vural, Türkiye'nin kurumsallaşan organize perakende sektörünün Müşteri İletişim Yönetimi (Customer Communication Management -CCM) çözümleri sayesinde hem doğa hem de mali anlamda ciddi tasarruf yapıldığını söyledi. "Uygulamalarımız sayesinde yenilenebilir kaynaklara destek vererek sadece Türkiye'de yılda 250 milyon adet A4 kağıdın tüketilmesini engelliyoruz" dedi. Dünyanın en büyük CCM çözümleri şirketi GMC Software Technology ile GMC'nin Türkiye, Balkanlar ve Orta Doğu tek yetkili partneri D-Tech Bilişim'in toplantısında konuşan Vural, "Firmalar sadece 50 bin müşterileri ile iletişimi CCM çözümleri vasıtasıyla kursalar dahi ayda en az 75 bin TL tasarruf ediyorlar. Ayrıca CCM çözümleri uygulayan kurumlar, müşterileri ile daha etkili ve verimli birebir iletişim kurarak çok fazla ön plana çıkıyor" diye konuştu.
'Pazarlamayı da etkiliyor'
Merkezi İsviçre'de olan GMC Software Technology Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ruben Looij ise toplantıda şunları söyledi: "CCM çözümleri kurumlara sadece milyonlarca dolar tasarruf ettirmekle kalmaz, pazarlama faaliyetlerini doğrudan destekler" dedi.