Sosyal medya stratejisi belirlemenin, günümüzde markalar için tercihten çok zorunluluk haline gelmeye başladığını belirten NN Hayat ve Emeklilik CEO'su Frank Eijsink, sigorta sektöründeki bu gidişatı erken gören ve dijital platformlarda etkin bir varlık göstermeyi hedefleyen markaların bir adım önde olduğunu söyledi. NN Hayat ve Emeklilik'in hedef kitlesine yakın olmak, onları her noktada dinlemek ve karşılıklı iletişim içinde bulunmak amacıyla dijital yatırımlarını aralıksız sürdürdüğünü dile getiren Frank Eijsink, "Pazarlama dünyasında olduğu gibi dijital dünyada da kendini iyi ifade eden ve müşterisini iyi tanıyan bir marka olmanın anahtarı, müşteriyi dinlemek ve müşteriye kendini anlatmaktır. Müşterinin ilgisini çekmek için öncelikle onu iyi tanımak gerekir" dedi. Frank Eijsink, şirketin devam eden faaliyetlerinden elde ettiği kârın 488 milyon euroya ulaştığını dile getirdi.
FON BÜYÜKLÜĞÜ 2 MİLYARA DAYANDI
2015 yılını Türkiye'de de sağlam bir büyüme ve emin adımlarla geçirdiklerini vurgulayan Eijsink şu şekilde devam etti: "2015 yılının ikinci çeyreğinde, hayat prim üretimi geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 21.4 artışla 23.6 milyon lira olarak gerçekleşti. 2015 yılının ilk altı aylık döneminde, müşterilerimizin bireysel emeklilik toplam fon büyüklüğü, geçen yılın aynı dönemine göre 14.3 artışla 1 milyar 825 milyon liraya ulaştı."