X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Reklam yatırımlarının gözdesi dijital oldu
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Reklam yatırımlarının gözdesi dijital oldu

  • Giriş Tarihi: 8.10.2015
Reklam yatırımlarının gözdesi dijital oldu
Reklam yatırımlarının gözdesi dijital oldu

Reklamcılar Derneği 2015 ilk yarı reklam yatırımlarını açıkladı. Buna göre 2014'ün ilk 6 ayında yüzde 7.81 büyüyen reklam yatırımları 4 milyar 282 milyon TL'yi buldu. Yatırımlarda aslan payını yüzde 22'lik artışla dijital medya aldı. Yatırımların yüzde 52'sini televizyon, 17.38'ini basın, 20.62'sini dijital, 6.7'sini açık hava, 1.95'ini radyo ve yüzde 1.28'ini de sinema reklamları oluşturdu. Reklamcılar Derneği Başkanı Kayhan Şardan, ilk 6 ayda reklam gelirlerinde yüzde 3 düşüş olduğunu söyledi. Medya Asbaşkanı Demet İkiler de bu yıl dijital medyanın gözde olduğunu belirtti.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.