AXA
bu yıl da Interbrand tarafından 'Dünyanın En İyi Sigorta Markası' seçildi. Marka değerini %14 artırarak 9,25 milyar dolara taşıyan Axa, üst üste 7. kez Dünyanın En İyi Sigorta Markası seçilirken, dünya çapındaki tüm markaların değerlendirildiği En İyi 100 Marka listesinde de ilk 50'ye girdi. Interbrand tarafından yapılan açıklamaya göre, Axa'nın markasına yaptığı yatırım, işinin temelinde yer alıyor ve şirketin sürdürülebilir büyümesinde önemli rol oynuyor. AXA Operasyonlardan Sorumlu Başkan ve Yönetim Kurulu Üyesi Véronique Weill konuyla ilgili şunları söyledi: "Misyonumuz müşterilerimizi korumak, sigorta ve varlık yönetimindeki uzmanlığımızın müşterilerimize ulaşılabilir olmasını sağlamaktır. Axa markasının 30. yıldönümünde dünyanın en iyi 50 markası arasına girmesinden gurur duyuyoruz. Axa'nın müşteriler tarafından bu derece değerli bulunmasını sağlayan, çalışanlarımıza ve dağıtım kanallarımıza teşekkürlerimi sunuyorum."