Sigorta
sektöründe 7/24 Kişisel Sigorta Danışmanlığı hizmeti veren çağrı merkezi kuran Generali, 10'uncu Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde müşteri merkezli yaklaşımı, akıllı uygulamaları ve hayatı kolaylaştıran çözümleri ile farklı sektörlerin lider markaları arasından sıyrılmayı başardı. Generali Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric yaptığı açıklamada, "17 yıllık çağrı merkezi deneyimimi göz önüne aldığımda bu ödül, kazanması zor ama aynı zamanda beni en fazla memnun eden ödüldü diyebilirim. 7/24 kişiye özel sigortacılık çözümleri ile fark yaratan Kişisel Sigorta Danışmanlarımızı temsil eden ve tüm Türkiye'nin yakından tanıdığı 'Generali Ali" karakteri ile de müşterilerimize ne kadar yakın ve ulaşılabilir olduğumuzu gösterdik" ifadelerine yer verdi.