2.500 MW kurulu gücüyle elektrik üreten, 14 ilde yaklaşık 20 milyon nüfusu elektrik enerjisi ile buluşturan ve 9 milyon müşterisine yenilikçi çözümler sunan enerji şirketi Enerjisa, yeni marka kimliğini tüketicileriyle tanıştırdı. "Enerjisa, Türkiye'nin Enerjisi" sloganıyla yola çıkan şirketin CEO'su Yetik K. Mert, "Gerek yeni marka yüzümüzle, gerekse her ihtiyaca özel hizmetlerimizle Türk halkının elektrikle ilişkisini yeniden şekillendirmeyi amaçlıyoruz" dedi. Enerji sektörünün hızla gelişip değiştiğini vurgulayarak, değişimin sektörde yeni dinamikleri, yeni ihtiyaçları da beraberinde getirdiğini söyledi.
MÜŞTERİ İŞİN ODAĞINDA
"Türkiye'nin enerjisi olarak biz, bu değişime öncülük etmeyi ana sorumluluğumuz olarak görüyoruz" diyen Mert, şunları söyledi: "Liberalleşen elektrik satış sektörüne müşteriyi işin odağına alan bir yaklaşım getiriyoruz. Enerjisa olarak bugün sektörümüzde yeni bir dönem açıyoruz. Bu yeni dönemde tüm faaliyetlerimizin odağında, her zaman olduğu gibi yine insan var." Mert, 1996'da 120 MW'lık bir üretim portföyü ile yola çıkarken, bugün 2 bin 500 MW ile Türkiye'nin en büyük özel sektör üreticisi haline geldiklerini söyledi.
SABANCI: HÜKÜMET PROGRAMI OLUMLU
Sabancı
Center'da düzenlenen basın toplantısında konuşan Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı da, "Enerjisa olarak liberalleşen elektrik piyasasında müşteriyi işin odağına alan yeni bir dönem açıyoruz" dedi. Elektrik sektörüne son 10 yılda 11 milyar dolarlık yatırım yaptıklarını belirten Sabancı, hükümet programında enerjiye özel önem verilmesini olumlu karşıladıklarını söyledi.