Yüksek teknolojiyi bankacılık hizmetlerinde kullanan DenizBank, müşterilerine kazandırmayı hedefliyor. DenizBank Dijital Kuşak Bankacılığı Grubu Genel Müdür Yardımcısı Murat Çelik, FastPay, Internet of Things ve Beacon teknolojileriyle işbirlikleri ve kampanyalar ile birçok alanda ilklere imza atan kurumun, müşterilerin hayatını kolaylaştırdığını vurguladı. Çelik, fastPay'de marketten akaryakıta, restorandan ulaşıma kadar birçok alandaki kampanya ile kullanıcıların özel, farklı ve hızlı bir ödeme deneyimi yaşadıklarını belirterek, "Örneğin Big Chefs restoranlarında hesabı ödemek için müşterilerimizin pos cihazı beklemesine gerek kalmıyor, üstelik ödemelerini yüzde 10 indirimle yapıyorlar" dedi.
YÜZDE 10 İN DİRİ M AVAN TAJI
Aynı hizmetin deniz taşımacılığı tarafında İstanbullines ile feribot sırasında daha hızlı ve yüzde 10 indirimli ödeme işbirliğiyle verildiğini anlatan Çelik, şöyle konuştu: "FastPay'e entegre ettiğimiz Beacon teknolojisi sayesinde Istanbullines feribot hatlarında kullanıcılar gişelere yaklaştığında otomatik olarak yüzde 10 indirimli geçişten haberdar olarak ödemesini yapıyor. Kahve Dünyası mağazalarında da yine Beacon teknolojimiz sayesinde kullanıcıları mağaza yakınında yakalayarak, cep telefonlarına sürpriz dondurma hediye ettiğimizi belirten push bildirim gönderiyoruz. Eataly Market ile birlikte çalışıyoruz. Müşterilerimiz kasada beklemeden, hızlı ve yüzde 10 indirimli ödeme yapabiliyor. Yemek siparişi alanında yükselen Mealbox ile işbirliği içine girdik. fastPay kullanıcılarımıza internetten ödemeleri için kart bilgilerini defalarca girmelerine gerek kalmadan indirimli ödeme deneyimi sunuyoruz." Çelik, fastPay uygulamasının geçerli olduğu üye işyeri sayısının ise 90 bine ulaştığını bildirdi.